AyseAlyamm Farahzeynep canım 5-6 tane karanfili ez bı kabin icinde 3 gün saf zeytinyağı ile beklet sonra onu suz bebeğin huysuzlandikca dış etlerine masaj yap . Ben dişlik çay kaşığını dolaba koyuyorum dolaptan meyveleri çıktığı gibi veriyorum dediğim gibi uyku zamanı çok huysuzlanirsa da calpol veriyorum
Farahzeynep Nebicimanne diş kaşıyıcıyı yıkıyorum, bazen elimle masaj yapıyorum biraz rahatlıyor sonra gene başlıyor 🤦🏻♀️
Nebicimanne Farahzeynep dis jeli sursen de oyle oluyo ki surdum daha huysuzlanmayacak diye bisey yok arkadasim yanimda sıkti yarim saat icinde tekrar basladi bebe aglamaya 🤷♀️ bunlar olacak yapacak bisey yok malesef 3 ay dis bekledik bizde umudu kesmistim ki ansizin cikiverdi 😂
Farahzeynep Hamzaekrem kaçıncı ayda başladı belirtileri? Kontrol ettiğimde alt damağı baya sert, 5. Aydayız ama 3. Ayda başlamıştı belirtileri 🤭
Hamzaekrem Farahzeynep 3.5 aylıktı kaşınmaya başladı ama hâlâ uğraşıyoruz bu derece değildi bu hafta aşırı derecede rahatsız ediyor bebeğimi hiç durmuyor
[silindi] Farahzeynep benim bebeğim sizin bebeğinizin arkasından geliyor dün ne dediyseniz bugün yaşıyorum 😅 kabarma bariz belli mi oluyor çünkü benim oğlum da parmak masajına susar oldu bir tek ama kabarma vs yok
Farahzeynep [silindi] evet, parmakla baktığımda bir taraf daha yüksek. 🙄 ay çıksa da yavrular da rahatlasa
Nebicimanne Farahzeynep ust disler daha zor azicik ic karartayim 😂😂 gun boyunca kucuk bi fil tasiyorum kucakta olmayinca durmuyor uykuya zor geciyor duzenimiz bozulmaya basladi 😂😂😂 doktora cektigime degsin bari yaa demistim ne cektin ki bundan 20 tane cikacak sen bide azilari gor bi surec olarak kabul et alis dedi😂
[silindi] Farahzeynep az once kullandım dıs tozu granul bıtkısel bıseymıs guya ama hıc etkı etmıyo bence calgel daha ıyı sonuc verıyo bızde ıkısınıde denıyorum bızımde 6 aylık oldu dıs cıkaracak sanırım 3 gundur anam agladı resmen melek gıbı cocuk gıttı bı anda hıc durmuyo memnunıyetsız bısy oldu hep kucak ıstıyo dıslerını sıkıyo bagırıyo falan
Farahzeynep [silindi] benimki de dün öyleydi, hiçbir şeyden memnun olmadı, bugün daha iyi, dişlik kemirdi baya 🤦🏻♀️ Her ay bir şeyleri çıkıyor. 4. Ay sendromu çektik şimdi de diş sendromu geldi 😂