Oglusm Cuma günü akrabamızın kınası var ve ben dün grip oldum oğlum hastaydı ondan gecti cuma gününe kadar toparlanmam lazım ne yapmam lazım kızlar sprey soğuk algınlığı kullanıyorum doğal yolla nasıl toparlanabilirimm
Sarikuzumalp Oglusm Öncelikle bol sarımsaklı bir tarhana çorbası için. Koca bir bardak taze sıkılmış portakal suyu için. Yine bir bardak ıhlamur için ve de yine 1 bardak turşu suyu. ve nar yeyin bolca tanelerini çiğneyerek. Hemencik iyileşeceksiniz ☺️
Cansucan20 Oglusm ilaçla yedi gün ilaçsız bir hafta derler 🤭 çok geçmiş olsun. En iyi çözüm bir serum ve bol bol dinlenme.
Oglusm Sarikuzumalp Cok tesekkür ederim yarın hemen çorbayı yapıcam ıhlamur iciyorum zaten meyvede yiyorum 😁
Sarikuzumalp Oglusm Özellikle nar ye ben oğlum grip olduğunda yediriyorum çok çok iyi geliyor gribe ☺️