denizyildizi__ incitanem3 çok teşekkür ederim. İlk gördüm beğenmedim ama üstüme giyince hoşuma gitti ama kararsız kaldım
denizyildizi__ incitanem3 sizin kullandığınız marka vs var mı , ben rastgele girdim Beymen e , fiyatı 4.000 yazıyordu
incitanem3 denizyildizi__ benim marka takıntım yok trendyoldan almistim bu tarz krem renk ve haki renk çok güzel bayılarak kullanıyorum 130 TL idi şuan artmıştır ama biraz