Zipcik burcukky ücretsiz izne ayrilabiliyorsan ne güzel.ben daha bugün eşime cemkirdim ücretsiz izin alamicaksam ikinci çocuk yok dedim.su an bakiciya bırakınca o kadar ağlıyor ki yüreğim dayanmıyor çok mutsuzum:(
burcukky Zipcik ya işte bu devirde kim gerçekten ücretsiz izin alabilecek durumda ki...ama herşeyden kısıp çocuğumuzun iyiliği için elimizden geldiğince biseyler yapmaya calisacagiz
zurgun mummy hocam ben süt izni kullanmak istiyorum diye dilekçe yazın onlar gerekirse başka bi öğretmen daha istesinler maaş karşılığı çalışmak istediğinizi de belirtin ben ilçe milli eğitime gittim şube müdürleri falan da çok hassas bu konuda bu sizin yasal hakkınız idare bunu ayarlamak zorunda dediler
mummy zurgun ben de öyle biliyorum ama 9 saat için ücretli isteyemem diyor halbuki okulda eksik ders çok fazla napcamı şaşırdım
Melisabali tuzvelimon zaten tüm gün yazmışlar kalmışken tutuver yardım ederim dedi diğer günlerimi yarım gün yaptılar razı oldum ben de.hata mi yaptım acaba yaa
ADE Minikoglum program hamile ve emziren annelere göre duzenlenmek zorundadir. Yönetmelik var ve uymak zorundalar. Olmazsa dilekce yazip verin mecbur karsilik verecekler
Alyam18 Oaoa bebeğim 9 aylık ve ben ücretsiz izne ayrılıyorum 😊😊 başlayacak olsaydım kafam hiç rahat olmayacaktı onu biliyorum. Allah yardımcınız olsun
ADE Minikoglum program hamile ve emziren annelere göre duzenlenmek zorundadir. Yönetmelik var ve uymak zorundalar. Olmazsa dilekce yazip verin mecbur karsilik verecekler Melekuglum benim bebegim de 7.5 aylik. Bu sene calismayacagim. Kendim bakacagim. Kizimda da 2 yasina kadar kendim bakmistim.
Ebrumarbling Oaoa bizim okul iki devre ben sabahçıyım süt izni kullanabiliyor muyuz yarim gun oldugu için bazilari kullanilmaz dedi
snyck mummy kadrolularda doğum izni bittikten sonra bebek 6 aylık olana kadar gunde 3saat 6 aydan 1 yaşına kadar 1,5 saat izin veriyorlar istediğin saate koymaları gerekiyor bunu sozlesmelilerde bebek 1 yaşına gelene kadar günde 1,5 saat oluyor
Derinbebis Asya2402 asla hakkınızı yedirmeyin yasal hakkınız var neden kullanmayasınız bugun ezilirseniz emin olun her seferinde ezilecek ilk kişi siz olursunuz eğer sürdürecek olursa kendisine mobing davası açacağınızı söyleyin yada çaktırmadan bahsedin😉 hala düzenlemezse şikayetinizi mutlaka yapın
Asya2402 Derinbebis Şuan il milli eğitimle iletişimdeyiz zaten yanına bırakmak istemiyorum terbiyesizliğini.
Rosemary Oaoa seminer güzel de ders programı henüz muallakta, idareci değişti hala bekliyoruz.: 26 saat aldım mecburen daha az bile istiyordım ama yapıcak bişey yok artık. Herkes için sorunsuz hayırlı bir sene diliyorum🙏 Oynatmaya az kaldı😂😂
Zipcik Heyanne derler 😂 bana buugn kurs ver dedi müdür yardımcısı.hocam çocuğum küçük deyince bu okulda herkesin çocuğu küçük bilmemkim hoca hep verdi çocukları kuuckken dedi ..mal bunlar ya bunlar idareci olmayı bile beceremeyen yeteneksiz sürüsü.devran onların ve çok güzel kullanıyorlar bunu olan bize ve yavrularimiza oluyor...
Hazal22 Zipcik banada aynı şeyi dedi herkes bakıcıya veriyor sen de ver dedi 😂sana sorcam sanki tanımadıgjm bilmediğim memleket kime emanet etcem
FeriDeniz Zipcik isteğiniz dışında 21 saatten bir saat bile fazla ders veremezler. Kurs da istemiyorsanız yine zorla veremezler. Çok ihtiyaç varsa gidip ilçeden veya ilden kurs verecek başka öğretmen bulsunlar. Kabullenmeyin size dayattıklarını.
Heyanne Zipcik o odur ben benim diyeceksin..beni başkalarıyla karsilastirmayin hocam herkes kendi şahsına munhasirdir dedim geçen gün..😂🤷♀️
Heyanne Zipcik o odur ben benim diyeceksin..beni başkalarıyla karsilastirmayin hocam herkes kendi şahsına munhasirdir dedim geçen gün..😂🤷♀️ Ogretmenannis tabiki kullanabiliyor hakkınızı arayın o dengesizlere bırakmayın.. ve ayrıca ilk 1 yıl biber tutmuyorsun..bunlar senin yasal hakkin dilekçe yaz gerekirse..
bkocak10 Minikoglum süt izni anneni insiyatifindedir istediğiniz zamana ayarlamak sizin bileceğiniz iştir. Özlük haklarınızda bu böyle geçer. Muhakkak dilekçe yazıp veriniz. Dilekçenizi alıp dysye işlesinler. Çöpe atmaya kalmasınlar.
Minikoglum bkocak10 dilekcemi verdim işlediler fakat 3.sinif öğretmeniyim ungilizce dersimin oldugu gun gidebilirsin diger gunler hayir diyorlar ki onceki yillarda dersi bos olan ogretmenler o sinifa giriyordu. tartismamiza ragmen sonuca varamadik malesef
Avsin Sewo amin :) size de Allah kolaylık versin. Bu sene aklımız bebislerde olacak ders anlatırken 😅
Hazal22 mummy canım geçen sene bizimde çift devreydı genelde idareciler çiftte vermiyorlar zaten erken çıkıyorsun mantığı var onlarda