kadriye07 valla bende böyle post açacaktım. Normalde yatırır yatağına pış pış müziğini açar elini tutar uyuturdum. Yaaa ki 3 aylıpa gelene kadar çocuk değişti uyumadı hiç mecbur kucağımda sallayarak uyuttum. Ve sonunda alıştı şimdi 5 aylık kolumun birisi artık uyuşuk Dokunun bile hissetmiyorum kolumu sinirler ezilmiş sanırım. Artık ağırlaştı zorlanıyorum tekrar 2 gündür zorluyorum yatırıp elini tutup uyumayı ama çok zorluyor uyumuyor napcam bilmiyorum. Kaslarım öldüüü😭