Resim yapıyoruz, ona geometrik desenler çiziyorum ve söylüyorum içini boyamasını istiyorum, tabi ki boyayamıyor ama kalem tutması gelişti çizgileri bilinçlendi,yüzümüzü boyuyoruz, duşa girmeden önce boyaları eline veriyorum( parmak boyası) vücudunu boyuyor, su oynuyoruz, bebekleri var bebeklerine bakıyoruz, evde merdivenı var ona inip cıkıyoruz, araba sürüyoruz plastik tabak veriyorum direksiyon gibi kullanıyor, trencilik oynuyoruz,sayı matlarından aldım onun üstünde zıplamaca, renklere göre zıplama, sayıları bulmaca oynuyoruz, kart oyunlarımız var bebekliğinden kalan 3 4 tanesini gösterip kapatıyorum hangisi nerde diye soruyorum, daha bunun gibi bi sürü etkinlik yapıyoruz, 19 aylık bu arada kızım