tosbikannesiiiiiii Merhaba kızlar bebeğimin yüzü sürekli soğuk oluyor normal mi üşüyor desem her seferinde öyle bi tek emzirince ısınıyor yanakları falan. 4.5 aylık salyası çok oluyor o yüzden galiba bilemedim ya sizce üşüdüğü anlamına mı gelir
Mmrryy tosbikannesiiiiiii yüzü değil de göğsüne bakıyorum ben bi de burnuna. Göğsü soğuksa üstüne kalın örtüyorum
Berenpinar tosbikannesiiiiiii benim 4 aylık kızım var salyası yüzünden sürekli kıyafetini değiştiriyorum. (ayına göre normal) yüzü eli soguk oluyor bende üşüyor mu? diye doktora gittim. (hayır üşümüyor ense ve göğüs soğukluğu üşüme belirtisi dedi) emerken efor sarfediyor o yüzden sıcaklıyor ve terliyor buda normal… Kalın sağlıcakla.
tosbikannesiiiiiii -Beliss valla yakında paranoya olacam ilçede giydirmiylrum eminim😄 evde de çocuğun kafasına şapka takacak değilim herhalde yazın bile soğuk soğuk terlerdi yüzü falan soğuk,olurdu