Selam hanımlar bebeğim henüz bir aylık 2 gündür çok ciddi bir şekilde meme reddi yapıyor hiç uyumadım diyebilirim akşamüstü farkettim ki dilinde pamukçuk çıkmış sanırım acı veriyor bir anda meme reddi oldu çünkü, biberonla mama takviyesi de yapıyoruz. Nasıl geçer bilmiyorum hastaneye götürmemize gerek var mı