Norveckizi H&M ve İKEA kullandım. 2 tog civarıydı. Torba tulum oldukları için yeniden alamadım yoksa alırdım. Terletme hiç yapmıyorlardı. Çok çok soğuk havalarda içine kalın giydirmem gerekiyordu sadece.
Bebeğim yürüme çağında olduğu için lcw 2,5 tog aldım. Hiç bu kadar kalınını görmemiştim. Yorgana sarılmış gibi çocuk. İçine sadece body giydiriyorum şu an, Bursa epey soğuk. Bu tulum kara kış için bile yeter. 22 derece üzeri bir evde bence giydirilmez bu.