Daha 20 günlüğüz ve 1 haftadır gaz sancısı çekiyoruz psikolojim bozuldu çocuk kakasını yapınca rahatlıyor ama ben rahatlayamıyorum biliyorum ki aynısı olacak hep diken üstündeyim çok ağlıyor. Bazen saatlerce uyumuyor gözleri şişiyor uykusuzluktan ben ne yemek yediğimden bir şey anlıyorum ne içtiğim sudan cidden yıprandım eğer tek sebebi anne sütü ise mamaya geçmeyi düşünüyorum mamaya geçince rahatlar mı bilmiyorum ama bebeğimin ağlaması kıvranması beni mahvediyor ve daha yolun çok başındayız nolur bir şey deyin