Lavantakokusuuu bu konuydada ikilemde kaldm. Bazı kesim doktorlar gece sütününde özellikle bu dönemde fazla yararlı içerik üretildiğinden kesnlkle kesmeyip mahrum bırakmayın bebeğinzi diyor. Bazıları gece 2 defada olsa emzirin derken ,bazılarıda gerek kalmadıgını kesebileceğmzi söylyor. Bende kararsızm . Gece beslenmesni kessek bile bizi isteyeceğnden yine uyanabilrmiş diyenlerde var