Tubiiik 7+14 günlüğüz. Yaptığım hiçbir şeyi yemiyor fakat ekmeğe bayılıyor. Bir de öyle bir hırslı yiyor ki… Ben vermek istemiyorum eşim bırak yesin diyor.( tam tahıllı veriyoruz çoğu zaman) bugün komşum kek yapmış ucundan verdim nasıl yiyor. Eve geldim ona özel kek yaptım bakalım yarın yiyecek mi 🤷♀️