Betul7140 Kızlar bebeğim 3 aylık 3 kilo doğdu 37 haftalık doğdu hastaneden çıkarken 2.800 dü süt çok olmadığından mama yiyo aptamil 1 kullanıyodum çok gaz yaptı bebelac golda doyurmuyo gibi geldi kilo alımı iyi gaz yapmayan bi mama önerin bana gidip alıcam birazdan
Deringzm Betul7140 bizi evolvia kilo aldırdı ve iyi geldi bende hipp sma bebelac denedim gaz kabız ve doyurmadı diyerleri evolvia nutripro👍🏻 Kesinlikle bi deneyin
ertanmut ben sma kullandım bebeğimi mahvetti aptamilde aynı şekilde bebekden bebeğe değişir tepkiler o yüzden deniyerek ilerliceksin ben smdi similac kullanıyorumm memnunum ama denemen lazm