gokcelina_1006 Kızım 4 ay 9 günlük şimdiye kadar emzik kullanmadı her verdiğimde de öğrüyordu biberonuda ilk 2 ay kullandı birdaha vermedim hep emzirdim şuan hiç bir sekilde biberonla sütümü veremiyorum diliyle biberonu itiyor ne yapmalıyım?