ggc94 Kızlar doğum yapalı 19 gün oldu. Kanamalarım bitti ama 3 gündür koyu sarı kötü kokulu akıntı var. Bu durumu yaşayan var mı?
Berfinyusuf16 Evet bendede vardi enfeksiyon sandim cok kotu bi kokuydu ama kirkım bitmesine yakin gecti
ggc94 Ben de enfeksiyon mu diye panikledim 😒 doktora sorayım diyorum ama gel diyecek şu lohusalıkta da dışarı çıkmak gözümde çok büyüyor
Berfinyusuf16 ggc94 bekleyin kirkiniz ciktktan snra gecmezse gidersiniz bebeginiz kontrollerine denk getirsiniz fazla buyumez gozunuzde😊