Gamzearpks bizim 6 yaşında Maltese,4 aylık bebiş var. İlk 2 ay köğeğimiz kayınvalidemde kaldı. Biz çok sınır koyduk, kıskançlık yapıp zarar verebilir diye. Hayır, bekle komutlarını çok iyi bilir. Asla arada bir kişi olmadan yanyana getirmiyoruz. O da öğrendi sınırlarını. zaten her dışardan getirdiğimizde ayaklarını, poposunu yıkıyoruz. Yavaş yavaş alıştırıyorız biz. Çünkü köpeğimiz ben hamile kaldığım andan itibaren huy değiştirdi, o yüzden dikkatliyiz