Yasemnn34
10 yaşında köpeğimiz 4,5 aylık bebeğimizle şimdilik mutluyuz🤗 köpeğimiz fazla yanaşmıyor bebek yokmuş gibi davranıyor . Ama oğlum gözünü ayırmadan köpeği takip ediyor , ağladığında köpeği görünce susuyor aşırı dikkatini çekiyor . En büyük hayalimdi ikisini birlikte büyütmek .. kızımın yaşı baya büyüdü, insan kaybetmekten korkuyor 😢inşallah sağlıkla uzun yıllar bizimle kalır .. birlikte oynadıkları günleri görürüm 🧡