Colahusu ben hiç lohusa sendromuna girmedim açıkçası. Hep enerjiktim ve hep şükrettim. Bebeğimden önce kimyasal gebelik geçirdim. Doğuma kadar yine bir şey olur mu korkusuyla geçti 9 ayım. Doğduktan sonra da yine aynı şekilde inanılmaz korku vardı içimde. Sezaryen oldum ama hemen toparlanmak için elimden geleni yaptım. Sağolsun annem ve eşim de çok destek oldular bana. 5. Gün her işimi kendim halledebiliyordum. 7. Günden itibaren de eşimle ikimiz baktık. Eşim şansıma evden çalışıyordu. Ama yine ona bırakmıyordum o sadece gazını çıkartıyordu.
Yani demem o ki destek alabileceğin biri varsa ki bu sadece fiziksel değil psikolojik olarak destek al. Kahvaltı yapamadığım için ağlıyordum ama en azından ağlayabileceğim biri olduğunu bilmek bile iyi geliyordu bana böylece hemen toparlıyordum. Bebeklerimiz için güçlü olmalıyız ♥️