Bebeğim 5 ay 26 günlük inanılmaz derecede huysuz dış etlerinden dolayı çok kaşınıyor tavsiyeleriniz neler zeytinyağı karanfil falan duydum varmı kullanan etki ettimi bide dentinoks diye bir jel varmış bu rahatlatıyor mus sanırım kullanan varmı nasıl iyi geldimi önerilerinizi bekliyorum