Çocuk çocuk gibi giyinmeli. Biliyorum bu konuda çok kişi benimle aynı fikirde değil ama ben kız bebeklerin böyle abartlı kadınsı şeyler giymesine de küçük erkek bebeklerin emekli okul müdürü gibi giydirilmesinden de pek hoşlanmıyorum. Hayır 5-6 aylık bebek kravat taksa n’ooolur takmasa n’ooolur. Kız çocukları bu konuda daha kötü durumdalar maalesef.