kvcbebek Kızlar bebeğim 37 günlük bugün ilk defa böyle bişey duydum bebeğin memelerine masaj yapmak gerekirmiş süt gelirmiş sıkmak gerekiyormuş. Sıktım ve süt aktı birikmesi de bebekte ağrı yaparmış doğrumu sizlerde yapiyormusunuz
Aloaveraaaa kvcbebek benim kızımda da öyleydi ama doktorum sikmamam masaj yapmamam gerektiğini zamanla düzeleceğini söyledi. Ve geçti. İyice araştırın sizde. Sıkma iltihap yapar demişti çünkü
ruveydaensar kvcbebek ben de duydum süt şişkinlik yaparmış göğüste ama asla masaj ya da sıkma VB.yapılmaması gerek diye biliyorum şişkinliği de artırıyormuş çünkü iltihaba neden olabilirmiş. Bence müdahale etmeyin doktora sormadan.
NurH kvcbebek anne karnındayken sizin vücudunuzdan bebeğinize geçen hormonlar onlar. Sakın sıkmayın çok büyük bir yanlış. Yazık bebeğinize canını yakmayın enfeksiyona sebep olur ve ciddi sorunlar yaşarsınız. Lütfen araştırın yada doktorunuza sorun böyle yanlış bilgilerle çocuğunuza zarar vermeyin.
Minikada kvcbebek Sakin masaj ve sıktirmayin Dr umuz daha ilk kontrolde söyledi hormonlardan dolayı süt olabilir diye ama asla dokunmayın dedi hoş kaynanama kalsa hergun sikcakmis ama izin vermedim Dr özellikle uyardı dedim dokunmayın diye