Kızlara herkese slm, 6 aylık ikizlerim var. Birisi doğduğunda kolikti aksam saatleri 2-3 saat kesintisiz ağlardı 4. Ay a doğru bu ağlamalar azaldı derken şimdi uyanınca ilk 5 dakika çok iyi sonrasinda surekli agliyor. Oyuncak veriyorum agliyor kucagima aliyorum agliyor gezdiriyorum ağlıyor. Yeni birseye gecince oyalanma suresi max 5 dk. Ne yapacağımı sasirdim artik. Tam uyutuyorum diğeri uyanıyor. Ne zaman geciyor bu aglamali durum? Basina gelen var mi? Tecrube eden?