nisakiz Merhabalar anneler ücretli aşılar icin zamanımız geldi hepsini yaptirdinizmi yaptirmadiysaniz hangilerini yaptirmadiniz ?
expelliarmus nisakiz rota aşısına menenjiti de yaptırdım. İkisi de önemli aşılar. Durumunuz varsa yaptırın içiniz rahat etsin ☺️
Bkalcik nisakiz 2 ve 4. Ay da rotavirus 3 ,5,7 de menenjit olduk 13.ve 15. Ayda 2 doz menenjit daha kaldi
nisakiz expelliarmus bende ayni dusuncedeyim ama rotavirus hakkinda kafam karisti acikcasi cevremdeki cogu kisi yaptirmamis