MrzBaby Arkadaşlar bebeğime 3 numara mama veriyorum kuzenim aptamil 2 numara almış bebeğine oda içmemiş bana verdi 2 ve 3 numarayı karıştırıp oğluma versem olurmu acaba?
Ekin-melek22 MrzBaby arasında ne gibi fark var onu bilmek lazım, ben de merak ettim, kullanmıyorum ama. Bezde anladım da mamada neden 1-2-3 var acep?
masalbebegimmm MrzBaby bence yapmayın bebeklerin ayına göre mama yapmışlar Allah korusun birşey olur pişman olmayın
MrzBaby Dilruba_1 marka aynı marka sadece arada 1 ay fark var yani ne alaka kokteyl hazılamak. 5 ölçek yapacaksam 4 ölçek 3 numaradan koyarım 1 ölçekte 2 numaradan koyarım ne olacak.
Dilruba_1 MrzBaby 5 ölçek yapacaksam 4 ölçek 3 numaradan koyarım 1 ölçekte 2 numaradan koyarım ne olacak. Biraz da üzerine 1 numaradan serpiştirin farklı bir aroması olur ✅