Bebeğim 1 yaşında yattığı yerden desteksiz kalkamıyor otururken de ayağa kalkamıyor. Emekleme veya yürüme de yok sürünüyo ama onu da isteksiz ağlayarak tek yapabildiği koltuğa tutunup durmak birkaç adım atıyor sonra kendini yere salıyor. Oyun oynarken de geçirmeli halkaları dizmiyo atıyo sağa sola normal mi yoksa gerilik var mıdır?