SevgininSezaisi Kızlar merhaba pedifen surup kullananlar var mi bebeğinize ne kadar veriyordunuz biz iki yasindayiz kac olcek kullanmam gerek acaba
Eyllebr SevgininSezaisi merhaba inatcı bır atesde ben kullanıyorum calpol dan daha etkılı normal kendı kaşığıyla içiriyorum
MinnakPanda SevgininSezaisi Biz 10 aylıgiz yarım ölçek kullaniyoruz. Bence sizin 1 ölçek yeterlidir. Birde prospektusunu okuyun. Orda yazar büyük ihtimal verilmesi gereken doz
Ysmndmrl SevgininSezaisi ben verdim 9 aylıktı verdiğimde kiloya göre yarım ml verdim doktor öyle söylemişti 5 ml verdim ben
SevgininSezaisi MinnakPanda doktorumuz kilonuzla orantılı bir şey demişti ama su an hatırlayamıyorum malesef o yüzden size bi danışayım dedim canim