Duygu0707 Bebegim 4 ayına girdi asılarımızı da olduk , sürekli huzursuz aglıyor eli agzında kulaklarını cekiyor herseye aglıyor huyu mu degisti sizinkiler nasıl ? Ası 2 gün önce yapıldı bacagında da sislik var ilk gün calpol verdim ama değişiklik yok
Superstar_00 Duygu0707 diş yerlerine bakin diş oluşumu basladiysa o da huzursuzluk yapar diskerin ciktigi yerde diş etleri altindan belli oluyor.
goktug_07 Duygu0707 bizde bugün olduk ona bakmaya girdim çok huzursuz ağlayıp duruyo ayağını oynatmıyor isememis bile sizinkinde böyle oldu mu öğlen vurdular 3 de altını değiştirdim 7 saat oldu hayla isemedi
durulice Duygu0707 benimde aynı sürekli huysuz ve saçlarını kulaklarini cekistiriyor 4. Ayına 4 gün var çok mizmiz oldu
Superstar_00 Mercan28 Gecende arkadasim öyle dedi diş oluşumu basladigi zaman o da huzursuzluk yapar diye.