Bebeğime yumurtadan sonra yoğurt tafimi yaptırıyorum bugün 2. Günümüz. Kaşığı her agzina götürdüğümde istiyor ama tadinca yüzü değişiyor, bazen irkiliyor. Bugün ilk defa istemediğini belli etti. 1 gün daha deneyecektim devam etmeli miyim bilemedim. Aynı şekilde yaşayan var mı?