Ssssraa yok canım sağolsun ebe hiçbir açıklama yapmadı 🙈 allahtan ben de hemşireyim 😁 arada en az 4 saat olmalı günde 4 defa verebilirsin. Normalde 2 ay aşısında ateş durumunda yarım ölçek yazar prospektüsünde zaten biz bir çay kaşığı veriyoruz yani yarım ölçekten daha az. 4-6saatte bir verebilirsin sıkıntı olmaz.