Aysun0909 Kızlar merhaba bir aylık bebeğim var diş etim iltihaplanmış doktora emzikli olduğumu söyledim 1000 mglık antibiyotik verdi fakat bebeğime geçer yan etki yapar diye tereddütteyim emziklilik döneminde antibiyotik kullanan var mı acaba?
Hanim58 Bende geçen hafta rahatsızlndımm 1000mg lık Lık aqumentin kullandım. e-lactancia.org sitesine ilacını yaZ orda yeşil renk çıkarsa kullanabilirsin demek