Kızlar selam bende çoook uzun senelerdir nefes darlığı var, hamilelikte sabahları kalkıp tükürdüğümde lekeli tükürme oluyordu, hatta yazmıştım buraya da bu durumu yaşayan annelerimiz de vardı, sırt ağrısı da çok oluyordu (sütyen hizasında) 4 buçuk ay çnce doğum yaptım yine var sırt ağrım iki kere röntgen çektirdim akc den şükür temiz çıktı, yaşayan var mı bu ağrıları nefes darlığını artık doktorlara gitmekten de bıktım yani. Göğüste baskı falan da oluyor bide bir buçuk hafta önce grip oldum öksürmekle kan geldi bir gün boyunca. Kötü bir şey olsa röntgende çıkmaz mıydı