Ayseege6156 201022 6. Ayına girince başlana bilir besin değeri yükseliyor sadece büyüğü için o numaraya geçiyoruz daha doyurucu oluyor 🌷
201022 Ayseege6156 6 aya girdiği gbi geçiyoruz yani ağır gelmez dimi eminsinx 6. Ayda gidicem doktora ama sıra bulablrmym hemen başında bilmiyrm o yüzden sordum nettede arastrdim bsy bulamadım