Merhabalar kızım 1 yaşına yeni girdi. 1 aylıkten itibaren her ay mutlaka hasta oldu en son eylülün 6sında hastaneye yattık şiddetli boğaz enfeksiyonundan. hiçbişeyi yokken biamda ishal oldu ve 37.5 ateşi var. İshal ve ateş en çok neyi çağrıştırıyor ? Bebeği çok hasta olan başkaları varmı 😔