Saçtan süte herhangi birşey geçeceğini geçse bile aşırı miktarda olacağını sanmam. Kuaförlerin bu dönemlerde boyamaktan çekinme sebebi hormonal kaynaklı. Saçlar daha hassas olabilir yada istedikleri rengi elde edemeyebilirler. Aynı şey regl dönemindede geçerli 😁