ben bu pompayi 2 ay önce doğum yaptıktan sonra aldim ancak bir türlü kullanmayı beceremedim. göğüs ucumu acıtıyor bir de terledikce sürekli gogsumden çıkıyor 1 kez süt sağabildim onda da 1 saatte 30 cc sağdim cok yorucuydu . lütfen kullananlar nasıl yapıyor anlatabilir mi kolay bir yöntemi, püf noktası birseyi var mi ? bebeğim 2 aydir mama ile besleniyor sütüm var diye tahmin ediyorum ama ona veremiyorum malesef.