Mlkkrm Tekrar tekrar başlık açmanız bu durumu değiştirmeyecek, bundan emin olabilirsiniz.
“Aynı şeyleri yaşadım. Bebeklerimizin doğum kilosu ve gelişimi bile aynı. Sadece anne sütü aldı. Bizimki 4.ayda geçti maalesef. Kafaya takmayın. Sadece ten renkleri sarı oluyor ama kendileri etkilenmiyor.”
yazmıştım önceki başlığınıza da. Umarım sizinki bu kadar sürmez tabii ama akışına bırakın. Boşuna kendinizi yıpratıyorsunuz. Bu çocuk sarı, diyenler yüzünden ben 1 yaşına kadar boşu boşuna çocuğumu hastane hastane dolaştırdım. Bazı iş bilmez doktorlar yüzünden neler yaşadım Allah biliyor. Emzirme, besleme konusunda elinizden geleni yapın. Gerisini zamana bırakın lütfen.