Kızlar selam 👋🏻
Beni bilenler olabılır hep sarılık ile ilgili pst acıyorum .
Bugun 44 gün ve halla gecmedı bu sarılık belası …
Gelen giden bu çocuk sarı doktora goturun demesınden bıktım artık psikolojim bozuldu her gelen bir şeyler soyliyor doktor sarılıgı cok yok zamanla gecer dedı .
Kızlar 3400 dogdu suan 5200 hareketli bi bebek oyle mayısşıkda degil kakasınıfa hep yapıyo 5 6 kez sabahları 1 saate bir aksamları 2 saate bir emziriyorum acaba hata bendemı nerde hata yapıyorum ne zaman gecer artık cok sıkıldım ben