Merhaba anneler bebeğim 50 günlük.. Reflüsü var. İlaç fayda etmedi keza bulunabilen ilaçlarda değil zaten. Bizde AR mamalarını denedik biraz fayda etti gibi. Ben annesütü veriyorum günde 2 kere falan da mama veriyorum. Mama verince kusmuyor anne sütü verince 2 kere üst üste 2. De kusuyor biraz. . Her ikisini Birlikte veren var mı aranızda ? Nasıl veriyorsunuz? Kaç kere? Bide mamayı yapıyorum sonra bakıyorum katılaşmış ve erimiyor kaşıkla ezip oğluma yediriyorum. Katılaşmadan mı içirmem lazım bilgi verin lütfen.. (BebelacGoldAr kullanıyorum)