MeleKk34 Kızlar bebeğim günlerdir huysuz uykusuz eczacı arkadaşı önermiş almış getirmiş sürmelimşyşm sizce altıbucık aylık
0302 MeleKk34 ben kullanıyorum rahatlatıyor bebeğimi gece yatarken emzigine sürüyorum rahat uyuyor eczacı gece yatarken sürün demişti
Noname21 MeleKk34 içinde lidokoin var yani discilwr uyusturmak için kullanıyor ya. Karadut pekmezi surun
izmirlim35 MeleKk34 bize de dr vermişti ama kullanmadim iceriginden dolayı onun yerine karanfili çok az dövüp bi gece zeytinyaginda bekletip onu sürün biz öyle yapmıştık
GezginPaNDa MeleKk34 dişlerini de kabarıklıklar varsa çıkma belirtileri sürün Biz de sürüyorduk doktor önermişti