ilknurcelik 17 günlük kızıma doğduğundan beri kullanıyorum sütüm az ve 15 aylık başka bir bebeğim var yorgunluktan sütüm bol gelmiyor maalesef. Sorum şu kilo aldırımı nasıl bu mamanın 1 aylık kontrolde kilo bakılacak şimdiden çok merak ediyorum ilk bebeğimde aptamil kullanmıştım ama 6 aydan sonra ilk 6 ay sadece anne sütü içmişti
Ynctlgtmn ilknurcelik ben bir ay kadar kullandım sütüm yetmemişti oğluma onceki ay hic kilo almayan bebegim ayda 1 kg aldi ben memnundum
Annesinin-pasasi ilknurcelik biz de bir ay kullandık hiç kilo aldırmadı maalesef kabızlık yaptı bebelac gold a geçtik
Deringzm ilknurcelik bizi doyurmadı o mama kilo da aldırmadı evolvia geçtim çok iyi geldi kilo alımıda geyet iyi
aysenur06 hipp su gibi kilo aldırmıyor ve kabız olmuştu bebeğim aptamil öneririm size yeni gelişmiş içerikli olanı alın
guvesra aptamil çok daha iyi bir mama sadece kilo olarak düşünmeyin iyi gelişmesi için içerik çok önemli. aptamilin içeriği anne sütüne daha yakın