LeMabelle 8 aylıkken emekledi ama istemiyorsa zorlama. Ben emeklesin istemedim, direk yürüsün dedim, o yüzden yere de koymadım ama nasıl öğrendiyse öğrendi. Şimdi 14 aylık hala emekliyor. Yürümek istemiyor. Emekleyen bebek yürümeye heveslenmiyor bence. Usta oldu artık emekleyerek koşuyor. Hiç yürümeye niyeti yok