Merhabalar 4 aylık kızım da çok hafif bir şekilde var hatta bir kontrolde geçtiğini söylemişti doktor ara ara kontrol etmem gerektiğini söyledi bugün baktım yine akşama doğru altını değiştirirken sanki düzelmiş yani o yapışıklık ayrılmış gibiydi acaba ben mi zarar verdim diye de korkuyorum açıkçası yada düzeldi mi yine bilemedim ..😞