lavanta35 çok yüksek değil ama bu değerle kendi kendine uyanmaz , emmezse sütünü sağ ılıt biberonla ver , ben ilk kzıımda milleti dinledim mama vermedim sütüm tam gelene kadar ama çocuk sarılık oldu şakır şakır sütüm aktı da bebek yemedi, ikinci kızımda aynı hatayı yapmadım avent in biberonunu aldım mama da aldım verme diyen çok oldu ama çok şükür ikinci gün sütümde geldi bebekte sarılım olmadı . Her denileni yapma iki saat tut her emzirmeden yada biberonla beslenmeden sonra o ikimsaati geçirme stres de yapma ,önemli bişey değil bu her beben oluyor .