Tıbbi bir bilgi diyemem ama yaşadıklarım şöyleydi. Bana 4-5 saat emzirme dediler hemen kadın doğum bölümünün pompasına koşup sağdım girmeden, sonrasında da ilk sütünüzü sağıp atın 2-3 saat sonra demişlerdi onu da yaptım, ama memeden olmayınca içmedi bizimki biraz ağlamalı huysuzlanmalı bir vakitti, daha sonra İstanbuldan hekim bir arkadaş birşey olmaz yahu şimdiki ilaçlar eskisi gibi değil boşuna eziyet etmişsiniz çocuğa demişti.