Kumsalceylan28 Martta 30 yaşıma giricem kizlar 2 tane arka arkaya olsun dedik yas cok ilerlemeden. Hem seviniyorum hem cok korkuyorum ikisine birden bakmaktan . Oglum cok aglar dogdugundan beri hep mızmızdır. 2. Belki akilli olur diye teselli veriuorum kendime🤭
Mdngny Kumsalceylan28 helal olsun valla ben bunun düşüncesine dahi giremiyorum Allah olmayanlara nasıp etsin 😃
Ikrazumra19 Kumsalceylan28 benimde hamile oldugumu ogrendigimde kizim 14 aylikti simdi biri 4.5 yasinda biri 2.5
MerveAkty Kumsalceylan28 benimkiler arası 1 yaş var . Küçük olan usluydu ama artık değil 😁😁 biri 1.5 biri 2.5 yaşında birbirlerini gazlayıp evin anasını aglatiyolar🤣
Ikicocukbiranne Kumsalceylan28 2. daha uslu olur büyük ihtimal genelde öyle oluyor iki çocuktan biri daha uslu olur ama o dogduğunda büyük oğlunuz ne yapar bilmiyorum zor bu kardeşe alışma süreçleri inşallah siz çok sıkıntı yaşamazsınız
incimng MerveAkty 3-4 aylıkken mi 2.ye gebe kaldınız? Bence okula başladıktan sonrası kolaylık ama öncesinde.. zorlamistir sizi.
motheroftwoangels MinnakvLiva 🤣🤣 öyle deme bende de var iki tane görllllll 3 aylık ve 2 yaş. Sendrom mu dersin işte efenime soyliyim ataklar mi dersin ortalık savaş alanı 😃😃
Kumsalceylan28 Gryffindor bende dedimki zaten hep yarı uyanıgim kafayi yiyorum bari 2 tane olsun tam delireyim😂
incimng Kumsalceylan28 bebeğim 9 buçuk aylık, biz de seneye böyle Bi delilik yapmayı düşünüyoruz😀 ama ay pazarlığı yapıyoruz, sene başı mı sonu mu diye jsjsjsjhs. Ben arttırıyorum, ikiz olması için dua ediyorum, tabi Allah nasip ederse
Hatice2 26 aylık, 5 aylık oğlum var, ve yine hamileyim, delilik buna denir😬, ilk bebekten yeni doğanı sakınmıycaksınız, daha zarar vermeye çalışıyo, temkinli olup gözlemliyceksiniz
Kuzeymom- Kumsalceylan28 benimde 3 ay 21 günlük bi oğlum var yaşına girdiği zaman 2. Bebeği düşünüyorum 😌