Doğduğundan beri hipp combiotic kullanıyorum bebeğime meme+mama şeklinde besleniyor şuan 6 ay 20 günlük 2 numaraya geçtik fakat doyurmuyor gibi geliyor gece daha sık mama ister oldu böyle bir sorun yaşayan farkeden varmı acaba?? Olabilir mi böyle birşey ?