Demura Merhaba, Ben normalde yoğurt yapan biri değilim ama oğlum ek gıda dönemine geçince yapmaya başladım. Pastörize sütten yapılması tavsiye ediliyor diye onunla yapıyorum ama sünüyor böyle olması normal mi neyi yanlış yapıyorum acaba?
melrosee Demura Ben mayayı kasede karıştırıyorum süt ilave etmeden , sonra kavanozlardaki sütlere pay ediyorum asla karıştırmıyorum sütü.
dumeka Demura sütünüzü pastörize günlük süt alın, suyu buharlaşana kadar kaynatın ve maya olarak da ev yoğurdu kullanın sünme olmayacaktır.
Zlm Demura ben makine kullanıyorum normal sütle kendimize mayalardım ama pastörize sütle bir türlü tutturamadım Ben de makine aldım
Deletedmom_33 Demura pek tutmuyor normalde ama şoktan bakraclik pastörize süt var onu aldım mayası ile denedim baya tatlı oldu artık ordan alırım
Demura simiyyy pınarın doğal yoğurdunu seviyor oğlum onu kullanıyorum maya olarak, siz ne kullanıyorsunuz?
Gryffindor Mayadan oluyordur. Bir de bulabilirseniz İtimat markanınn pastörize sütünü alın taş gibi oluyor
Ulunur Ben BİM’in altın sütüyle yapıyorum ilk mayayı Migros’ta satılan büyüyo marka mayayla yapıyorum
simiyyy Demura ben kayınvalidemden aldığım yoğurtla mayaladım. Ama migrosun mayasına iyi diyorlar isterseniz bide onu deneyin
Zlm Demura yaradı valla her seferinde oluyo şimdi sütü isitiyorum mayasını koyup kaplara boluyorum e bebeğin kendi ürününü aldım ben çok pahalı değildi ben alırken tabi bayağı geçti