Cagla6060 çok hızlı soğuyor o doğru ama ben faydasını gördüm. İlla da almaya gerek yok ama aynı işlevi havlu ile de yapabilirsin. Mikrodalgam olmadığı için ben ütü basıyordum yada tavada ısıttığım oldu. Havluya da ütü basıp karnına sarabilirsin kıyafet üstünden. Bide çoraplarına ütü bas giydir.
Kemeri sarıp kundak yapıp uyutuyordum rahatlıyordu