Merryyanne Kızlar çok afedersiniz ama kızımın kakası ilk defa yeşildi neden oluyor acaba yardımcı olur musunuz
Jelibonsmom Merryyanne Merhaba 🌞 o aylarda olması normal, ön süt fazla alması, yediğiniz bir şey vs. Buna etki etmiş olabilir, tabi ki başka rahatsızlık eşlik etmiyorsa
Fatmannny Merryyanne benimde kızım 43 günlük arada öyle oluyor kakası yediklerimizden muhakkak doktorumu aradım söyledim çok normal dedi kan olmadığı sürece korkmana gerek yok dedi
Dilaraortacc Takip et 1 gün boyunca sürekli öyleyse ateşini kontrol et yoksa yediğin şeylerden oluyor
Merryyanne Jelibonsmom ön süt nasıl oluyor googledan baktım sütğn yağlı olmasından yazıyordu büyüklerimizde bebek üşütürse yeşil olur derlerdi öyle hatrlıyorum
Dilaraortacc Merryyanne o zaman senin yediğin şeylerden oluyor benim bebegimde de yeşillik falan yiyince oluyor önsüt olayı da mesela bi memeyi ört 15 20 dk emmesi ideal ya örneğin 5 dk emdi birakti yagli kismi alamadi laktozlu önsutü alıyor bu da kakanin yesil olmasına sebebi oluyor