Bukii bizde aynı durumdaydık eşimle avm ye giderdik emzirme odasından çıkamazdım, 2,5 aylığız. Mesela pusetinde uyuyor aniden uyanıp basıyor çığlığı memeye ulaşana kadar krize giriyor. Artık bu durumun üstüne gitmeye başladım baktım evde daha çok bunalıyorum, emzirme olasılığı olan yerlere kahve içmeye gidiyoruz avm gibi. Dün caddede arabaya koşana kadar ağlamasın diye dua ettim. Sizi çok iyi anlıyorum ama 3.ayda düzelir diyor doktor